Kompanija Lidl Srbija je početkom godine lansirala „Lidl Plus“ – aplikaciju koja potrošačima omogućava da budu deo Lidlovog programa lojalnosti i svake nedelje uživaju u brojnim pogodnostima i uštedama. „Lidl Plus“ je već okupio više od 500.000 korisnika, a zbog velikog broja „skidanja“ ova aplikacija danima je zauzimala prvo mesto rang liste Google Play-a u Srbiji.
Korišćenje aplikacije je jednostavno i besplatno. Sve što je potrebno je instalirati „Lidl Plus“ na telefon putem Google Play Store-a ili Apple Store-a, potom otvoriti svoj lični nalog i aplikacija je spremna za korišćenje.
Kada se instalira aplikacija, svaki korisnik dobija svoju digitalnu „LidlPlus“karticu koju je potrebno skenirati prilikom plaćanja na kasi. Benefiti se ostvaruju kroz Kupone, koji obezbeđuju jednokratna sniženja na odabrane proizvode, koje je moguće kombinovati i sa drugim ponudama radi veće uštede. Ovi Kuponi se aktiviraju pre upotrebe i osvežavaju se svake nedelje. Pored njih postoje i ponude koje se takođe menjaju na nedelju dana, a podrazumevaju sniženje proizvoda obezbeđeno za korisnike „Lidl Plus“ aplikacije.
Lidl je uspeo privući pažnju svojih potrošača i obezbediti im dodatne pogodnosti uz svoj program lojalnosti, čak i u slučaju da nema uslova za obračunavanje popusta, jer se na kraju svake kupovine pojavljuje Grebalica čijim se otkrivanjem dobija još zanimljivih Kupona za naredne kupovine.
Osim ušteda koje nudi, opcije u „Lidl Plus“ aplikaciji omogućavaju izbor omiljene prodavnice, pregled kada je najbolje vreme za kupovimu, radno vreme odabrane prodavnice, kao i mapa kako najlakše do nje doći. Uz redovne akcije i povoljne Lidl cene, „Lidl Plus“ na jednostavan i praktičan način zapravo donosi dodatna sniženja kreirana prema ličnim potrebama potrošača.
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje sa oko 11.550 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 58 prodavnica u 34 grada širom zemlje. Poručuju kako imaju dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponude jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu su i prepoznati u svetu.
Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” za 2021. i 2022. godinu.