Svima nam se makar jednom u životu desilo da smo neki od kućnih aparata nakon kvara makar pomislili ili dali na reklamaciju. Jer potrošač danas na to ima pravo, naravno ukoliko je proizvod još uvek u garanciji. Danas je Svetski dan zaštite potrošača kada srodna udruženja podsećaju na njihova prava, a to su upravo na paraćinskim ulicama radili predstavnici lokalnog udruženja.
Ukoliko je roba koju su su potrošači kupili neispravna, imaju prava da je reklamiraju, a da dobiju drugu robu, da se popravi ili da im trgovac vrati celokupni iznos. Cene roba i usluga moraju biti jasno istaknute i razumljive svim potrošačima. Ukoliko ste robu kupili po sistemu od vrata do vrata imajte na umu da se možete predomisliti u roku od dve nedelje i otkazati robu ili uslugu. Zakonom je zabranjeno obmanjujuće poslovanje – ako vam neko daje besplatno neku robu, a pritom traži da platite. Iako ne postoje podaci za prošlu, 2021. godine je recimo bilo preko 23 hiljade prigovora po nekom od ovih osnova. Ukoliko Paraćinci žele da prijave neki od problema ukojima smatraju da je došlo do povrede prava potrpšača mogu se obratiti paraćinskom Udruženju na broj telefona 064/257-44-88.