Lapbook je dakle skup crteža, priča, grafikona, lenti vremena, dijagrama, istorijskih karata i fotografija iz bilo koje nastavne teme ili jedinice. Učenici 8. razreda OŠ „Momčilo Popović Ozren“ i njihova nastavnica osmislili su sistem kako da, između ostalog za manje vremena nauče više. Učenici su ubeđeni da im LAPBOOK može mnogo pomoći u daljem školovanju.
Cilj ovog zanimljivog projekta je da učenici primenjuju već stečeno znanje ali i usvajaju novo. Ideju o realizaciji ovog projekta svojim učenicima predložila je nastavnica istorije Danijela Aranđelović.
Ovom prilikom učenici su obradili temu koja se odnosi na period tokom Drugog svetskog rata, a raznolikost radova izloženih u holu škole „Momčilo Popović Ozren“ na najbolji način prikazuje u kojoj meri su se svi potrudili da ovaj projekat uspešno realizuju.
Za vreme trajanja nastave na daljinu, učenici su imali priliku da upotrebe i svoje već postojeće znanje iz oblasti informatike. Pomoću svojih računara ili pametnih telefona izradili su krilate knjige, snimili video zapis o njihovom sadržaju, postavili ga na interenet i prosledili ostalim drugovima iz razreda i predmetnoj nastavnici. Ovakav vid učenja bi mogao da pomogne đacima mlađih razreda da često dosadnu aktivnost učenje pretvore u nešto zabavno.
Metoda Lapbook-a pogodna je za projektnu nastavu. Deca ovom prilikom razmenjuju stečeno iskrustvo sa jednog nastavnog predmeta i primenjuju ga na nekom drugom. Na ovaj način moguće je povezati znanje iz fizike, bilogije, hemije, istorije, geografije ali i ekologije. Ovo bi mogla biti jedna od korisnijih tehnika učenja, a rezultate i efikasnost ovog projekta najbolje će prokazati ocene ovih učenika.