Jedan od najmanjih evropskih automobila „Fića“ proizveden u blizu milion primeraka bio je i ostao simbol nekadašnje Jugoslavije. Sećanja na ovog mališana i legendu na putevima 20. veka traju i dan danas, a neguju ih ljubitelji ovog automobila. Ćuprija je po prvi put postala mesto gde su se okupili vlasnici i ljubitelji ovog oldtajmera u okviru manifestacije koju su organzatori nazvali „Fićom kroz Ćupriju”.
Tridesetak vlasnika ovog jugoslovenskog klasika našli su se na ćuprijskoj gradskoj plaži na skupu koji je, kako organizator kaže već dugo planiran. Ljubitelja ovog oldajmera ima širom Srbije i mada nekima stoje parkirani i zaboravljeni u garažama, neke Fića vezuje za detinjstvo i lepe uspomene te su mu restauriranjem vratili stari sjaj. Dobro poznata rečenica koju najčešće vlasnici ovog vozila izgovore je “Fića se voli, ostali automobili se voze”.
Fića je do danas ostao simbol bivše Jugoslavije i iako ga je u to vreme mogao priuštiti skoro pa svaki građanin, danas kupovina i održavanje fiće u voznom stanju nije baš jeftino. Ipak, to ne umanjuje volju ponosnih i posvećenih vlasnika za njegovim svakodnevnim održavanjem.
Inicijatori manifestacije „Fićom kroz Ćupriju” su članovi udruženja „Fića035“ iz Ćuprije, a u organizaciji im je pomogla i Turistička organizacija pod pokroviteljstvom opštine.
Prvi fića proizveden je u „Zastavi” 1955. dok je poslednji model proizveden trideset godina kasnije 1985. godine. U tom periodu iz fabrike je izašlo 923.487 primerka koji su kasnije proglašeni za “nacionalnu klasu”.