Danas je Svetski dan televizije

Danas je Svetski dan televizije

Svetski dan televizije obeležava se širom sveta 21. novembra i obeležava se skoro 30 godina, tačnije od 1996. Od svog nastanka televizija olakšava društvenu i kulturnu komunikaciju i podstiče saradnju i partnerstvo u svetu.

Ustanovljen na inicijativu Ujedinjenih nacija, svakog 21. novembra se obeležava širom sveta podsećajući nas na moćnu ulogu koju televizija igra u društvu, kao važno sredstvo informisanja, komunikacije i zabave.

Televizija postoji već 95 godina. Za dan rođenja televizije simbolično se uzima 25. april, 1925. godine kad je Britanac Berd u Londonu preneo sliku lutke iz potkrovlja u radnju u prizemlju, gde je bio montiran prijemnik.

Kanal M jedina televizija u Paraćinu je emitovanje počela 27. septembra 1997, sa kote Čukara pored Paraćina. Od juna 2015. program naše televizije je dostupan preko digitalnih pradajnika na Crnom vrhu i Rudniku (kanal 26), a može se pratiti u većem delu Pomoravlja i Šumadije, kao i u delovima centralne, istočne i zapadne Srbije. Pored terestrijalnog emitovanja, naš program je distribuiran putem kablovskih operatera do korisnika u centralnoj Srbiji.

 

Program TV Kanal M čine sopstvena produkcija i preuzeti programski sadržaji. U saradnji sa Informativnom službom opštine Paraćin, svakog dana objavljujemo najvažnije vesti mahom sa teritorije Pomoravlja. U skladu sa odobrenim projektima sufinansiranja usluga informisanja, izveštavamo o događajima i u drugim opštinama Pomoravskog i Rasinskog okruga. Našu produkciju čine i reportaže, snimci muzičko-scenskih manifestacija i sportskih događaja, specijalizovane emisije iz studija o poljoprivredi, zaštiti životne sredine i dr.

Fokus 27. Svetskog dana televizije je dostupnost i posvećenost televizije da bude dostupna svima. Iako je televizija dostupna u svakom trenutku, bilo gde i na svim uređajima, trebalo bi da bude podjednako dostupna svima, bez obzira na vid i sluh. Posvećenost većoj uključenosti u društvo i pristupačnosti neophodna je ne samo za programske sadržaje, već i za promotivne sadržaje.