Objedinjeni Kontakt centar svih inspekcija u Srbiji počeo je da funkcioniše od srede, 25. marta. Preko ovog centra privreda i građani će moći svim republičkim inspekcijama da prijave nepravilnosti u radu privrede. Pristigle prijave će biti prosleđene nadležnim inspekcijama, piše na sajtu www.inspektor.gov.rs.
Kako se navodi, za vreme vanrednog stanja, fokus rada Kontakt centra biće usmeren na ublažavanje posledica pandemije virusa KOVID 19, kroz strogu primenu propisanih vanrednih mera.
Svako ko primeti eventualno veštačko podizanje cena – posebno lekova, medicinskih sredstava ili hrane odmah treba to da prijavi i to na dva načina – popunjavanjem jednostavnog onlajn formulara ili pozivom na broj 011/63-50-322.
Kol centar svih inspekcija oformljen je pod pokroviteljstvom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave, a u saradnji sa Kancelarijom za IT i eUpravu i NALED-om. Situacija sa pandemijom virusa KOVID 19 (Korona virus) ubrzala je realizaciju i puštanje u rad Kontakt centra, navodi se na sajtu.