Učenici Osnovne škole “Momčilo Popović Ozren” proteklih nedelja na časovima životnih veština, pravili su razne kreacije inspirisane predstojećim praznikom. Uskršnje crteže, predmete, nakit i slatkiše predstavili su posetiocima u holu škole, a sve ove predmete prodavali su po simboličnim cenama. U ovoj akciji učestovali su učenici petog razreda i deca iz produženog boravka, a njima su se pridružili i učenici osmog razreda koji su ovu priliku iskoristili da pomognu svom školskom drugu.
Učenici i njihovi nastavnici potrudili su se da ponuda na ovom humanitarnom bazaru bude raznovrsna. Na časovima predviđenim za slobodne aktivnosti razmenjivali su kreativne ideje i napravili unikatne poklone. Petaci su imali priliku da pokažu svoje talente, a poseban motiv za sve bilo je i to što će sav novac od prodaje proslediti nekom od učenika kom je to potrebno. Ovo je još jedna od mnogih humanitarnih akcija koju je ova škola organizovala, a učenici su prokomentarisali zašto je važno pomagati.
Jednom nedeljno učenici Osnovne škole “Momčilo Popović Ozren” imaju čas Životnih veština, koji je namenjen njihovom kreativnom stvaraštvu. Na ovim časovima pored veština, talanata za crtanje i pisanje, nastavnici neguju i plemenite vrednosti i ukazuju đacima na osnovne ljudske vrednosti koje moraju usvojiti poput dobrote, nesebičnosti i opšte kulture. Nastavnica srpskog jezika u ovoj školi Marica Grozdanović Milošević, objasnila nam je važnost ovih časova i kako su došli na ideju za
Nastavnica Marica Grozdanović Milošević prokomentarisala je da na ovim slobodnim aktivnostima učenici pokazuju svoje talente, tako da su ovakva dešavanja u školi ujedno i prilika za njihovu promociju. Dodatnu motivaciju i potvrdu da na dobar način usmeravaju učenike, pokazuje im i to što su oni veoma radosni i radi da se kreativno ističu.
Humanitarni Uskršnji bazar pripremili su učenici petog razreda, kao i mlađi učenici iz produženog boravka na časovima slobodnih aktivnosti. Sav prihod od prodaje će uz dogovor nastavnika otići onom učeniku kome je to najpotrebnije.