Uspešnu bankarsku karijeru, Jelena Antić Perović je u jednom trenutku odlučila da zameni zanatskim poslom. Uplovivši u majčinstvo, poželela je da radi a pre svega stvara nešto kreativno što će njoj biti korisno. Iz želje da više vremena posveti porodici, bude svoj gazda i ispolji svoj kreativni potencijal, nastao je brend odeće pod nazivom Baby zvrk. Ova hrabra odluka, koju je donela nakon dugogodišnjeg iskustva u finansijskom sektoru, pokazala je da je prava snaga preduzetništva u hrabrosti da se preuzme rizik i veruje u vlastite sposobnosti.
Upornost, trud i optimizam Jelena ističe kao najvažnije stvari za uspeh. Iako je iskusila i uspone i padove tokom svoje preduzetničke karijere, na kraju se svaki trud isplatio. Brend Baby Zvrk, koji je počeo kao mala ideja, danas je prepoznatljiv po kvalitetnoj, udobnoj i estetski osmišljenoj odeći za decu. Jelena ističe da su kvalitet i udobnost bili na prvom mestu kada je kreirala svoj brend, jer je želela da roditeljima ponudi nešto posebno, nešto što nije samo vizualno privlačno, već i korisno za svakodnevnu upotrebu.
Imperativ Baby Zvrku komanije je da svaki komad odeće bude osmišljen u urađen sa ljubavlju i pažnjom,a da pritom bude kvalitetan. Ovako voliki korak I promena izazvala je brojne reakcije, kako pozitivne, tako I one druge.
Jelena je postala pravi primer žene koja je uspešno ušla u svet preduzetništva i koja sada koristi svoje iskustvo da pomogne drugima. Njeno angažovanje u zajednici i želja da doprinosi razvoju ženskog preduzetništva odražava njenu posvećenost i ličnu misiju da inspiriše druge žene da veruju u sebe i svoje ideje. „Ako ste strastveni u vezi sa nečim, ako verujete u svoj proizvod, a uz to ste spremni da učite i radite, uspeh neće izostati“, zaključuje Jelena.
Kroz brend Baby Zvrk, Jelena Antić Perović nije samo stvorila uspešan posao, već je postala ambasadorka preduzetništva, hrabrosti i verovanja u snagu ženske inicijative.